Kapcsolat

Szaküzlet és szerviz:

7632 Pécs, Nagy Imre út 32. (bejárat a Melinda utca felől)

*** Térkép ***

Telefon: 

+36 72 738 473
+36 30 914 7501
+36 30 469 3828

For English services: 

+36 30 469 3828

E-mail:

info@centralpc.hu

Üzlet nyitva tartása:

Hétfő - Péntek:    08:00 - 18:00
Sz-V:                      Zárva

Javítás otthonában:

Hétfő - Péntek:     08:00 - 18:00

Sürgősségi kiszállást Pécs területén 18:00 óra után, hétvégén, munka-szüneti vagy ünnepnapokon, telefonos egyeztetés után, emelt kiszállási és óradíj ellenében tudunk csak vállalni. Pontos  részletek a "Szerviz munkadíjak" menüpontban megtalálhatóak.

Hirdetésfelvétel:

Hétfő - Péntek:    10:00 - 18:00
Sz-V:                      Zárva

Cég:

Central PC Service Bt.
Adószám: 25504934-1-02
Cégjegyzékszám: 02-06-074448

Jogi képviselet

Könyvelés

Facebook

Google+

Közösségi háló

Megosztás

Tablet, telefon kijelzője eltörött...

2015.01.30.

Tablet, telefon kijelzője eltörött...

Eltörött, megrepedt, nem érzékel, az androidos tabletem, telefonom kijelzője...

Naponta rengetegen teszik fel ezt a kérdést, hiába írjuk le mindenhol... Szervizünk NEM! foglalkozik kijelző javítással/cserével. Természetesen minden más esetben szívesen állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Az okok a következők:

- Nagyon nagy százalékban egyszerűen értelmetlen a javítás, mert a készülék használt ára kevesebb, mint touch digitizer azaz érintő képernyő törés javításának költsége. Ez az olcsóbb kategóriájú tableteknél egyértelműen látszik. Tehát egy újonnan 15-25.000 forintért vásárolt tabletet egyszerűen értelmetlen 12-20.000 forintért javíttatni, mert annyiért egyszerűbb megvenni ugyanazt a készüléket használtan. Sajnos a drágább eszközöknél is hasonló a helyzet, csak ott a kijelző ára hatványozottan növekszik a készülék árával.

- Nem, ez nem sima üveg... Tehát, ha érzékel is, akkor is jellemzően komplett csere kell, mert egyben van a kijelző és az érzékelő.

- Kijelzőt Kínából, különböző web shopokon keresztül lehet beszerezni 3-4 hét várakozási idő után, amit előre kell kifizetnünk, és utána értelemszerűen a vámolás költségei is növelik az alkatrész árát! Rengetegszer fordult elő, hogy vagy nem a megfelelő alkatrészt küldték, vagy nem működött beszerelés után. Ez az ügyfélnek nem jelent problémát, de sajnos a cégünknek igen, mert futhatunk a pénzünk után, és nehézkes intézni az alkatrész cseréjét.

- Rengeteg ilyen-olyan minőségű kijelző kering a piacon. Többször előfordul, hogy az után gyártott kijelzőnél nem olyanok a színek, vagy a betekintési szög, illetve rosszabbul érzékeli az érintést. Egyértelműen nem szeretnénk gyenge minőségű javítást elvégezni és erre 6 hónap garanciát vállalni.

Aki ezektől függetlenül mégis szeretné javíttatni a készülékét, az legyen szíves saját költségén beszerezni az alkatrészt, és mi szívesen segítünk a cserében. Minden más esetben a Lapos.hu vagy Display.hu weboldalát ajánljuk.

vissza