Kapcsolat

Szaküzlet és szerviz:

7632 Pécs, Nagy Imre út 32. (bejárat a Melinda utca felől)

*** Térkép ***

Telefon: 

+36 72 738 473
+36 30 914 7501
+36 30 469 3828

For English services: 

+36 30 469 3828

E-mail:

info@centralpc.hu

Üzlet nyitva tartása:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Javítás otthonában:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Sürgősségi kiszállást Pécs területén 18:00 óra után, hétvégén, munka-szüneti vagy ünnepnapokon, telefonos egyeztetés után, emelt kiszállási és óradíj ellenében tudunk csak vállalni. Pontos  részletek a "Szerviz munkadíjak" menüpontban megtalálhatóak.

Cég:

Central PC Service Bt.
Adószám: 25504934-1-02
Cégjegyzékszám: 02-06-074448

Jogi képviselet

Könyvelés

Facebook

Google+

Közösségi háló

Megosztás

Üzenőfal

Név:
E-mail:
Hozzászólás:

#95 - Glock Anna2018.11.18. 18:29

Szeretném megkérdezni hogy mikor tudna kijönni valaki megnézni a laptopot, ugyanis lassu , folyamatosan lefagy, sokat megy hütöventilátor, söt egyfolytában megy nagyon hangos, és ilyen problémák vannak, már alig tudunk netezni mert folyton csak bug és lefagy, megáll és akis karika folyton forog, ha tudnának ebben segiteni és hogy mikor tudna valaki kijönni, mert láttam hogy házhoz is mennek, én Magyaregregyen lakom. Köszönöm és várom a választ.

#94 - Central PC szaküzlet és szerviz2018.06.08. 10:17

Tisztelt Szabóné Káta Zsuzsanna!

Sajnos nem kellene komolyan venni minden ilyen click vadász címet. Hetente jelenik meg valami "borzalmas új veszély" a különbözői "szakmai" portálokon. Ilyenben a szervizünk sajnos nem tud és nem is szeretne segíteni. Biztos talál megfelelő "szakembert" aki jó pénzért meghallgatja önt, nem vitatkozik és eljátssza, hogy megoldja a nem létező illetve nem megoldható problémát. Nem gondolnám, hogy elfogadhatatlan a stílusom, csak azért mert elmondom az igazat a felvetett problémával kapcsolatban, és szakemberként, ha nem értek vele egyet, ezt közlöm önnel.

De itt van egy idézet egy tényleg szakmai cikkből:

"Sajnos egyelőre nincs igazán hatékony fegyver a router-evő vírus ellen. A hagyományos, szoftveres újraindítás biztosan nem segít, a VPNFilter ezután képes azonnal újra aktiválódni. Valamelyest nagyobb az esély a vírus leállítására hard resettel, tehát a router bekapcsológombjának kb. 10 másodperces nyomva tartásával, bár ilyenkor a kapcsolódási beállítások is elveszhetnek. A szakértők még a router jelszavainak megváltoztatását javasolják (bár ez elég furcsa, ha az eszközön lévő vírus ezt is látja), de az igazi megoldás csak az lehet, ha a gyártók frissített firmware-eket adnak ki a kártevő elnémítására - reméljük, ez mielőbb megtörténik."

https://pcworld.hu/pcwpro/vpnfilter-orosz-virus-500-ezer-wi-fi-router-veszelyben-248190.html

Amennyiben ennyire fél ettől a fertőzéstől, akkor vásároljon új routert, ami nincs a listán, amit olvasott.

Tisztelettel:

Central PC

#93 - Szabóné Káta Zsuzsanna2018.06.08. 09:54

Köszönöm Viktor a "hozzászólását"!
Magának az a rögeszméje, hogy mindenki kitalált problémák miatt telefonál. Biztos a Maga módján igaza van, de ha Ön ebből él, akkor ezt is el kellenne viselnie. Soha nem hívtam Önöket oktalanul, és minden itt léte után "elpoénkodta", hogy nem szeretné, ha a jövö héten újra hívnám. Hát hol van az előírva, hogy ha én fizetek és problémám van, akkor féljek Önöket felhívnii az Ön elfogadhatalan stílusa miatt!!!

Ha elfáradt, ha unja, akkor zárja be a boltot!
Én mindenesetre új ember után nézek!

Üdvözlettel: Szabóné

#92 - Central PC szaküzlet és szerviz2018.05.23. 18:09

Tisztelt Melinda!

Kérjük akkor, ha teheti fáradjon vissza hozzánk, és megkeressük a töltőt, mert akkor valahol itt kell lennie. Legyen szíves a laptopot hozza magával. Köszönjük!

Tisztelettel:

Central PC

#91 - Huszanagics Melinda2018.05.23. 17:47

Tisztelt Cég!

Ma jártam Önöknél, és elhoztam a HP Pavilion laptopomat. Vissza is léptem a boltba, mert úgy emlékeztem, hogy amikor leadtam a laptopom, leadtam a töltőjét is. Azt a választ kaptam, hogy nincs Önöknél. Hazaérve nyilvánvalóvá vált, hogy mégiscsak Önöknél kell, hogy legyen, itthon nincs. Csak itthon szoktam használni a gépem, ha leveszem töltőről, akkor az asztalomon marad. Ott nincs. Arra emlékeztem, hogy amikor bevittem Önökhöz vittem a töltőt. Egyszer már vittem Önökhöz a laptopot korábban, akkor nem vittem töltőt, és be kellett vinnem pótlólag. Ezért is vittem áprilisban, amikor beadtam a gépet. Kérem segítségüket.

#90 - Central PC szaküzlet és szerviz2017.11.22. 19:29

Kedves Laci!

Már évek óta nem foglalkozunk tabletekkel és telefonokkal. Semmilyen szinten nem volt gazdaságos.

Üdvözlettel:

Central PC

#89 - laci2017.11.22. 19:18

Jó estét!
Kinai (Zfiner) 10colos Tabletet javitanak-e? állitólag alaplap hibás,,,
jelenlegi állapot: lemerülve,töltő csatlakoztatásakor kijelzi a töltöt ,de nem tölt,nem lehet bekapcsolni, várom válaszukat,üdvözlettel-laci

#88 - Central PC szaküzlet és szerviz2017.11.14. 18:02

Kedves Melinda!

Sajnos ez összetettebb művelet. Gyakorlatilag minimum egy napos hdd szkennelés, és utána adat visszaállítás egy speciális programmal. Ez minimum 2 nap munkát takar. Ez sajnos nem sima adatmentés, ami akkor van, ha pld. újratelepítünk egy gépet. Ennek a speciális adatmentésnek az ára jellemzően 20-30.000 Ft-ot is elérheti. Lehet egyszerűbb lenne újra letölteni ezeket a videókat, persze, ha nem családi videókról van szó és nem beszerezhetők más forrásból.

Üdvözlettel:

Central PC

#87 - Huszanagics Melinda2017.11.13. 23:18

Kedves Centrálosok!

Bénaságból töröltem egy mappámat (Videók), ami a mérete miatt a kukába sem került. Nem tudtam visszaállítani. Ha elviszem Önökhöz a gépet, rögtön meg tudják keresni és visszaállítani a mappát, vagy ott kell hagynom a gépet? Tudom, mindenkinek sürgős, de jobban szeretném megvárni. Jól értem, 100 gb-ig 4000 forint a díja a műveletnek?
Köszönöm:
Huszanagics Melinda

#86 - Józsa Henrik2017.10.18. 22:27

Érdeklődnék hogy egy Asus A95 sorozat A95VB milyen és mennyibe kerülne egy új videókàrtya ? Vàlaszukat vàrom