Kapcsolat

Szaküzlet és szerviz:

7632 Pécs, Nagy Imre út 32. (bejárat a Melinda utca felől)

*** Térkép ***

Telefon: 

+36 72 738 473
+36 30 914 7501
+36 30 469 3828

For English services: 

+36 30 469 3828

E-mail:

info@centralpc.hu

Üzlet nyitva tartása:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Javítás otthonában:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Sürgősségi kiszállást Pécs területén 18:00 óra után, hétvégén, munka-szüneti vagy ünnepnapokon, telefonos egyeztetés után, emelt kiszállási és óradíj ellenében tudunk csak vállalni. Pontos  részletek a "Szerviz munkadíjak" menüpontban megtalálhatóak.

Cég:

Central PC Service Bt.
Adószám: 25504934-1-02
Cégjegyzékszám: 02-06-074448

Jogi képviselet

Könyvelés

Facebook

Közösségi háló

Megosztás

Üzenőfal

Név:
E-mail:
Hozzászólás:

#46 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.03.15. 11:44

Tisztelt Gábor!

Található hozzá frissebb rom, de mindegyik különböző bugokkal küzd, mivel egyik se hivatalos. Mindegyiknél le is álltak a fejlesztésével. Semmilyen szinten nem érdemes frissíteni. Sajnos a gyenge hardver és az elavult szoftver miatt kénytelen lesz váltani.

Üdvözlettel:

Central PC

#45 - Konta Gábor2015.03.15. 10:30

Van egy HTC Flyer tabletem, amin egy 3.2 verziójú android van, magyar nyelvű. Gyári frissítés nincs hozzá. Lehetséges-e, illetve van-e értelme egy 4.x verziójú android - lehetőleg magyar - felrakására? Annyiban voltbosszantó a 3.2 verzió hogy sok program már nem telepíthető rá, pl. a múltkorában lezajlott TV2-ős éneklős verseny app-ja sem. Üdv.: Gábor

#44 - Balogh Attila2015.02.24. 23:54

Köszönöm a segítséget!
Tovább próbálkozok!
Hátha valahol bevállalják a kis kevencem javítását és/vagy frissítését.
Még 1x köszönöm!!

#43 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.02.21. 18:23

Tisztelt Attila!

A rossz tapasztalatok miatt befejeztük a vidékről küldött javításokat. Csak személyesen leadott eszközöket javítunk. A hiba leírása alapján megpróbálnék szoftvert cserélni, ez nem minden esetben jelent frissítést, van amikor egy korábbi rendszer jobb mint a legfrissebb. Sajnos többet nem tudok segíteni, mert ilyen Motorola telefont még mi sem javítottunk. A szenzor tiltása pedig nem megoldás.

Üdvözlettel:

Central PC

#42 - Balogh Attila2015.02.20. 02:04

Sziasztok!

Egy androidos mobil hibájával kapcsolatban szeretnék segitséget kérni tőletek.

Van nekem egy Verizon hálozatába kiadott,gyárilag független Motorola XT894 Droid4-es telefonom.
A hiba jelensége:
Ha hívnak(!) és felveszem a telefont,akkor kb minden 1-2-3 fogadott hívás után vagy néha többször egymás után,ha a fejemhez emelem a telefont és bekapcsol a közelségérzékelő szenzor,akkor abszolút semmit nem hallok(engem hallanak),viszont ha elveszem a fülemtöl a telefont,akkor ha (!)vissza jön a kép(Néha viszont vissza sem jön,hanem tök sötét marad és csak a lezáró gombal tudom megszakítani a hívást.Utána pedig minden hibátlanul működik!),akkor viszont hibátlanul hallok és hallanak is!
Talán rossz a szenzor???Nem lehet teljesen kiiktatni hogy ne müködjön???
Viszont akkor nem igazán értem ezt az egészet,mert ha én hívok valakit,akkor viszont semmi baja nincs a szenzornak.Én is hallom a másik felet és engem is hallanak?!?!
Szoftver hiba???Frissítés kell(A gyári beállítások visszaállítása sem segít a problémán.) vagy alternatív megoldás: Cyanogenmod???
Idegesítő ez a hibajelenség,mert nem tudom hova tenni ezt a hibát,viszont nagyon szeretem ezt a telefonomat és nem szeretném kidobni!
Ezeket leszámítva semmi egyéb hibája nincs a készüléknek!Minden egyéb program,funkció,fényérzékelő,billentyüzet,..... hibátlanul működik!

Az lenne a kérdésem felétek,hogy ha elküldeném nektek a telefont postával/futárral,lenne rá valami mód hogy mejavítsátok???(És hogy kb mennyibe kerülne?)

Várom válaszotokat!
Előre is köszönöm!

Balogh Attila
Szombathely

#41 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.02.15. 12:33

#38

Tisztelt Tibor

Minden eszköz más és más. Ez nem olyan egyszerű, ahogy elképzeli. Nem tudunk általános leírást készíteni, de ha sokat játszik vele nem fél tégla lesz mint most, hanem teljesen halott. Szerintem hozza be a szervizünkbe.

Üdvözlettel:

Central PC

#40 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.02.15. 12:29

#37

Kedves Tünde!

Nem gazdaságos a tablete javítása. Pontos információkért hívja fel a hivatalos Navon márkaszervizt: http://www.hungaroflotta.hu

Üdvözlettel:

Central PC

#39 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.02.15. 12:27

#36

Tisztelt Cím!

Legyen szíves az oldalunkon a gyakori kérdések menüpontot elolvasni.

Üdvözlettel:

Central PC

#38 - Oláh Tibor2015.02.15. 06:29

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!Van 1 tablettem,teclas x98 air.Nem indul el rajta az android.feltelepítetetm a számítógépre az adb-t,és ezzel tudok neki parancsokat adni.újra butol,elöjön a recovery menü,stb.sajnos a recovery menű se teljes,nem tudja visszaállitani a gyári rendszert.
Az lenne a kérdésem,hogy adb parancsokkal ,a számítogépről újra tudom e rakni az androidot?
Találtam parancsszavakat,de nem egyértelmű,hogy lehetne telepíteni az androidot.ehez kellene segítség,pontos leírása a telepítésnek.
köszi előre is.

#37 - Lakatos Tünde2015.02.13. 15:54

Sziasztok!

Van egy Navon Platinum Tablet PC 10-es kis gépem.
Hát..... , sajnos alap lap hibás lett.
Érdeklődnék, hogy lehet-e bele alap lap cserét csinálni és, ha lehet akkor milyen árban lenne?

Nagyon szépen köszönöm!

Tisztelettel
Lakatos Tünde