Kapcsolat

Szaküzlet és szerviz:

7632 Pécs, Nagy Imre út 32. (bejárat a Melinda utca felől)

*** Térkép ***

Telefon: 

+36 72 738 473
+36 30 914 7501
+36 30 469 3828

For English services: 

+36 30 469 3828

E-mail:

info@centralpc.hu

Üzlet nyitva tartása:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Javítás otthonában:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Sürgősségi kiszállást Pécs területén 18:00 óra után, hétvégén, munka-szüneti vagy ünnepnapokon, telefonos egyeztetés után, emelt kiszállási és óradíj ellenében tudunk csak vállalni. Pontos  részletek a "Szerviz munkadíjak" menüpontban megtalálhatóak.

Cég:

Central PC Service Bt.
Adószám: 25504934-1-02
Cégjegyzékszám: 02-06-074448

Jogi képviselet

Könyvelés

Facebook

Közösségi háló

Megosztás

Üzenőfal

Név:
E-mail:
Hozzászólás:

#52 - Dávid2015.08.17. 13:45

Üdv! Egy olyan baj lenne h nálunk nincs kábeles net csak wifi de vettem számítógépet,mennyi lenne a számítógépre való net bekötése a wifiről,gondolom ethernet kábellel?

#51 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.06.20. 11:22

Tisztelt Cím!

Bootloop-ot kapott a telefon, a rom újratelepítése oldhatja csak meg a problémát.

Üdvözlettel:

Central PC

#50 - Tomi2015.06.16. 18:45

Helló! Az lenne a kérdésem, hogy mit tegyek, van egy Samsung Galaxy Mini készülékem leformáztam és fel akartama rá krakni egy játékot google play-ről, de a telefon váratlanul kikapcsolt azóta ahányszor megpróbálom bekapcsolni csak bejön a szokásos telefonnév utánna pedig a samsung logót betölti és ahelyett hogy bekapcsolna újra és újra betölti..... A segítséget előre is köszönöm!

#49 - jancsi attila2015.05.18. 19:34

Tisztelt Cim! Van egy 4.5 inch LKD F5 Android 4.2 3G Unlocked Phone MTK6572 Dual Core 1.0GHz 4GB ROM WVGA Screen WiFi GPS kinai mobil telefonom .sajnos agy halottá vált egy nap után . nem reagál sem a power gombra sem a tőltőre. csak fekete a képernyő. Ki tudják -e esetleg hozni a kómából ,van e mód rá hogy unbrickelni lehessen.? tisztelettel Jancsi Attila

#48 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.03.31. 19:10

Tisztelt Cím!

A hiba kiderítéséhez be kellene hozni a gépet a szervizünkbe. Mivel ilyen jellegűt hibát okozhat a videokártya, táp, alaplap, és a memóriák meghibásodása is. Így látatlanban lehetetlen megmondani, hogy melyik alkatrész okozza.

Üdvözlettel:

Central PC

#47 - cristimolnar2015.03.31. 17:39

Nemrég vettem egy Placa video Sapphire AMD Radeon R9 290 TRI-X, 4096MB, GDDR5, 512bit, HDMI, 2x DVI, mini Display Port, Triple Fan egy videókártyát vettem hozzá egy használt tápegységet ami 730 watos de amit észrevettem a tápegységen volt egy kis szaga a lényeg egy darabig ment egy idő után eleludt a monitorom mintha ki lenne kapcsolva és akkor arra lettem figyelmes hogy hangosan zugott a gépem mitől van ez nemjó a tápegység attól megyen igy erre szeretnék választ kapni előre is köszönöm.

#46 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.03.15. 11:44

Tisztelt Gábor!

Található hozzá frissebb rom, de mindegyik különböző bugokkal küzd, mivel egyik se hivatalos. Mindegyiknél le is álltak a fejlesztésével. Semmilyen szinten nem érdemes frissíteni. Sajnos a gyenge hardver és az elavult szoftver miatt kénytelen lesz váltani.

Üdvözlettel:

Central PC

#45 - Konta Gábor2015.03.15. 10:30

Van egy HTC Flyer tabletem, amin egy 3.2 verziójú android van, magyar nyelvű. Gyári frissítés nincs hozzá. Lehetséges-e, illetve van-e értelme egy 4.x verziójú android - lehetőleg magyar - felrakására? Annyiban voltbosszantó a 3.2 verzió hogy sok program már nem telepíthető rá, pl. a múltkorában lezajlott TV2-ős éneklős verseny app-ja sem. Üdv.: Gábor

#44 - Balogh Attila2015.02.24. 23:54

Köszönöm a segítséget!
Tovább próbálkozok!
Hátha valahol bevállalják a kis kevencem javítását és/vagy frissítését.
Még 1x köszönöm!!

#43 - Central PC & Android szervizszolgálat2015.02.21. 18:23

Tisztelt Attila!

A rossz tapasztalatok miatt befejeztük a vidékről küldött javításokat. Csak személyesen leadott eszközöket javítunk. A hiba leírása alapján megpróbálnék szoftvert cserélni, ez nem minden esetben jelent frissítést, van amikor egy korábbi rendszer jobb mint a legfrissebb. Sajnos többet nem tudok segíteni, mert ilyen Motorola telefont még mi sem javítottunk. A szenzor tiltása pedig nem megoldás.

Üdvözlettel:

Central PC