Kapcsolat

Szaküzlet és szerviz:

7632 Pécs, Nagy Imre út 32. (bejárat a Melinda utca felől)

*** Térkép ***

Telefon: 

+36 72 738 473
+36 30 914 7501
+36 30 469 3828

For English services: 

+36 30 469 3828

E-mail:

info@centralpc.hu

Üzlet nyitva tartása:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Javítás otthonában:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Sürgősségi kiszállást Pécs területén 18:00 óra után, hétvégén, munka-szüneti vagy ünnepnapokon, telefonos egyeztetés után, emelt kiszállási és óradíj ellenében tudunk csak vállalni. Pontos  részletek a "Szerviz munkadíjak" menüpontban megtalálhatóak.

Cég:

Central PC Service Bt.
Adószám: 25504934-1-02
Cégjegyzékszám: 02-06-074448

Jogi képviselet

Könyvelés

Facebook

Közösségi háló

Megosztás

Üzenőfal

Név:
E-mail:
Hozzászólás:

#28 - Bicsák Gabriella2014.10.13. 19:31

Üdv Sony xpéria telefonnak a kijelzője összetörött egyébként jól müködik érdeklődöm ,hogy mennyiért cserélnék ki. köszönöm üdv

#27 - Central PC & Android szervizszolgálat2014.10.08. 08:42

Sziasztok!

Mindenkitől elnézést kérünk akik otthon próbálkoznak, és segítséget várnak tőlünk az oldalon, e-mailben, vagy a fb-n.

Napi szinten rengeteg ilyen kérés jön. Mivel egész nap dolgozunk, így egyetlen kollégánk se tudja vállalni, hogy különböző telepítési útmutatókat írjon esténként az elakadt felhasználóknak az ezer különböző típusú androidos eszközre történő rom telepítés menetéről. Szervizként nem is gondolnám, hogy ez lenne a feladatunk.

Sajnos már lassan megszoktuk, hogy hozzánk már csak akkor kerül be egy telefon vagy egy tablet, amikor a próbálkozásokkal teljesen tönkreteszik. Nagyon ritka az olyan tulajdonos, aki működő készüléket hoz be, és megkér minket, hogy frissítsük a szerintünk leggyorsabb / legújabb rendszerre.

Üdvözlettel:

Central PC

#26 - Krisztián2014.10.07. 20:41

sziasztok. stock firmwarre akartam visszaállítani a telefont mert el akartam adni, de töltés közben lefagyott az odin. -.- :( .. erre most azt adja ki hogy "firmware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies and try again" sárga felkiáltójellel. kezdek betojni, mert nem akar mostmár működni odinnal a visszaállítás :( tudnátok segíteni?

#25 - Kovács Lajos2014.10.07. 08:06

Sziasztok!

Ha a cm10.2-t frissítem cm 11-re,akkor is törlődnek a programjaim és mentéseim?Köszi a választ!:)))

Kovács Lajos

#24 - Dr.Papp István2014.09.09. 09:27

Tisztelt Central PC!
Pár hónapja vettem egy Zopo 980-as 8 magos Androidos telefont. Eddig nem volt semmi probléma vele, most egy baj , sőt kettő jelentkezett:
4.2.2 Androidos verzió van eredetileg rajta, most is az van. Érintetlen a telefon. Ha a Google playről egy alkalmazást le akarok tölteni, alul megjelenik a klaviatúta. Beütök egy-két betűt, mejd eltünik a klaviatúra. A másik hiba, hogy sokszor hiába csúsztatomaz ujjam a képernyőn hogy felvegyem a telefont, nem veszi fel.
Én gondoltam, hogy frissíteni kellene, de nem tudom, hogy hogyan, és hogy honnan. Meg szeretném kérni Önöket, hogy segítsenek nekem!
Tisztelettel:Dr.Papp István Budapest

#23 - Kovács Zoltán2014.08.20. 21:40

Prestigio multipad 2 ultra duo 8.0 tabletem leesett. Az üveg megrepedt, hátlap sarka letört, de teljesen működőképes.

Mennyibe kerülne az üveg és hátlap csere + munkadíj?
Tisztelettel
Kovács Zoltán

#22 - Central PC & Android szervizszolgálat2014.08.14. 19:32

Kedves Anett!

Majdnem biztos, hogy nem éri javíttatni ezt a típusú tabletet. Az adatok viszont jó eséllyel lementhetők róla. Amennyiben behozza a szervizünkbe akkor tudunk segíteni.

Üdvözlettel:

Central PC

#21 - Bartos Anett2014.08.09. 01:11

Prestigio multipad 8.0 pro duo tabletem leesett,kijelzője világít,de kép nincs rajta,használni nen tudom.
Javítható ez a hiba,és kb. mennyibe kerülne? Ha nem érdemes javítani a mentett oldalak,fényképek kimenthetőek valahogyan?
Köszönöm a választ,
Bartos Anett

#20 - Central PC & Android szervizszolgálat2014.07.23. 11:32

Kedves Péter!

Szerintünk javítható a telefon. Amennyiben behozza a szervizünkbe akkor megtudjuk oldani a hibát.

Üdvözlettel:

Central PC

#19 - Fazekas Péter2014.07.21. 00:05

A segítségüket szeretném kérni egy Sony Xperia Tipo CyanogenMod-al történő telepítése közben felmerült hibával kapcsolatban. Úgy tűnik, sikerült megvalósítanom a telefon használhatatlan téglává változtatását a kitűzött cél elérése helyett. Ténykedésem menete a következő volt: Egészen odáig sikerült eljutnom, hogy beüzemeltem a CWM-et, mellyel biztonsági mentést csináltam, megformáztam a system partíciót, megcsináltam a "wipe data - factory reset"-et, és végül egy a cache partícióra is nyomtam egy törlést (lehet ez is közre játszott). Ezt követően betallóztam az előre bekészített CM11-et, melyet a következő oldalról szereztem be: http://tamsuicm11.github.io/#home Abban egészen biztos vagyok, hogy ténylegesen a Tipo-mhoz való csomagot töltöttem le, ennek ellenére a CWM a csomag betallózása után rögtön hibaüzenetet dobott, mely nagyjából arról szólt, hogy a telefonom ST21i, én viszont egy ST23i-re való csomagot próbálok felpaszírozni rá. A magam laikus meglátása szerint itt követtem a hibát, mert ahelyett, hogy visszaállítottam volna a biztonsági mentést, nyomtam egy újraindítást, hogy a telefon kikapcsolása után kivehessem a memóriakártyát, és egy újabb csomagot vadászhassak rá az internetről. Az eszembe sem jutott, hogy többet nem fog elindulni a CWM sem. Így most van egy telefonom, ami semmit nem tud bebootolni, elindítani, illetve egy SD kártyám, rajta a mentéssel, amit nem tudok visszatölteni.
Kérdésem, hogy van-e mód a telefont ebből az állapotból visszahozni, megvalósítható-e házilag, vagy ne is próbáljam, inkább forduljak szolgáltatótól (garanciától) független szervizhez?