Kapcsolat

Szaküzlet és szerviz:

7632 Pécs, Nagy Imre út 32. (bejárat a Melinda utca felől)

*** Térkép ***

Telefon: 

+36 72 738 473
+36 30 914 7501
+36 30 469 3828

For English services: 

+36 30 469 3828

E-mail:

info@centralpc.hu

Üzlet nyitva tartása:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Javítás otthonában:

H - Cs:    08:00 - 18:00
P:            08:00 - 14:00
Sz - V:     Zárva

Sürgősségi kiszállást Pécs területén 18:00 óra után, hétvégén, munka-szüneti vagy ünnepnapokon, telefonos egyeztetés után, emelt kiszállási és óradíj ellenében tudunk csak vállalni. Pontos  részletek a "Szerviz munkadíjak" menüpontban megtalálhatóak.

Cég:

Central PC Service Bt.
Adószám: 25504934-1-02
Cégjegyzékszám: 02-06-074448

Jogi képviselet

Könyvelés

Facebook

Közösségi háló

Megosztás

Üzenőfal

Név:
E-mail:
Hozzászólás:

#26 - Krisztián2014.10.07. 20:41

sziasztok. stock firmwarre akartam visszaállítani a telefont mert el akartam adni, de töltés közben lefagyott az odin. -.- :( .. erre most azt adja ki hogy "firmware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies and try again" sárga felkiáltójellel. kezdek betojni, mert nem akar mostmár működni odinnal a visszaállítás :( tudnátok segíteni?

#25 - Kovács Lajos2014.10.07. 08:06

Sziasztok!

Ha a cm10.2-t frissítem cm 11-re,akkor is törlődnek a programjaim és mentéseim?Köszi a választ!:)))

Kovács Lajos

#24 - Dr.Papp István2014.09.09. 09:27

Tisztelt Central PC!
Pár hónapja vettem egy Zopo 980-as 8 magos Androidos telefont. Eddig nem volt semmi probléma vele, most egy baj , sőt kettő jelentkezett:
4.2.2 Androidos verzió van eredetileg rajta, most is az van. Érintetlen a telefon. Ha a Google playről egy alkalmazást le akarok tölteni, alul megjelenik a klaviatúta. Beütök egy-két betűt, mejd eltünik a klaviatúra. A másik hiba, hogy sokszor hiába csúsztatomaz ujjam a képernyőn hogy felvegyem a telefont, nem veszi fel.
Én gondoltam, hogy frissíteni kellene, de nem tudom, hogy hogyan, és hogy honnan. Meg szeretném kérni Önöket, hogy segítsenek nekem!
Tisztelettel:Dr.Papp István Budapest

#23 - Kovács Zoltán2014.08.20. 21:40

Prestigio multipad 2 ultra duo 8.0 tabletem leesett. Az üveg megrepedt, hátlap sarka letört, de teljesen működőképes.

Mennyibe kerülne az üveg és hátlap csere + munkadíj?
Tisztelettel
Kovács Zoltán

#22 - Central PC & Android szervizszolgálat2014.08.14. 19:32

Kedves Anett!

Majdnem biztos, hogy nem éri javíttatni ezt a típusú tabletet. Az adatok viszont jó eséllyel lementhetők róla. Amennyiben behozza a szervizünkbe akkor tudunk segíteni.

Üdvözlettel:

Central PC

#21 - Bartos Anett2014.08.09. 01:11

Prestigio multipad 8.0 pro duo tabletem leesett,kijelzője világít,de kép nincs rajta,használni nen tudom.
Javítható ez a hiba,és kb. mennyibe kerülne? Ha nem érdemes javítani a mentett oldalak,fényképek kimenthetőek valahogyan?
Köszönöm a választ,
Bartos Anett

#20 - Central PC & Android szervizszolgálat2014.07.23. 11:32

Kedves Péter!

Szerintünk javítható a telefon. Amennyiben behozza a szervizünkbe akkor megtudjuk oldani a hibát.

Üdvözlettel:

Central PC

#19 - Fazekas Péter2014.07.21. 00:05

A segítségüket szeretném kérni egy Sony Xperia Tipo CyanogenMod-al történő telepítése közben felmerült hibával kapcsolatban. Úgy tűnik, sikerült megvalósítanom a telefon használhatatlan téglává változtatását a kitűzött cél elérése helyett. Ténykedésem menete a következő volt: Egészen odáig sikerült eljutnom, hogy beüzemeltem a CWM-et, mellyel biztonsági mentést csináltam, megformáztam a system partíciót, megcsináltam a "wipe data - factory reset"-et, és végül egy a cache partícióra is nyomtam egy törlést (lehet ez is közre játszott). Ezt követően betallóztam az előre bekészített CM11-et, melyet a következő oldalról szereztem be: http://tamsuicm11.github.io/#home Abban egészen biztos vagyok, hogy ténylegesen a Tipo-mhoz való csomagot töltöttem le, ennek ellenére a CWM a csomag betallózása után rögtön hibaüzenetet dobott, mely nagyjából arról szólt, hogy a telefonom ST21i, én viszont egy ST23i-re való csomagot próbálok felpaszírozni rá. A magam laikus meglátása szerint itt követtem a hibát, mert ahelyett, hogy visszaállítottam volna a biztonsági mentést, nyomtam egy újraindítást, hogy a telefon kikapcsolása után kivehessem a memóriakártyát, és egy újabb csomagot vadászhassak rá az internetről. Az eszembe sem jutott, hogy többet nem fog elindulni a CWM sem. Így most van egy telefonom, ami semmit nem tud bebootolni, elindítani, illetve egy SD kártyám, rajta a mentéssel, amit nem tudok visszatölteni.
Kérdésem, hogy van-e mód a telefont ebből az állapotból visszahozni, megvalósítható-e házilag, vagy ne is próbáljam, inkább forduljak szolgáltatótól (garanciától) független szervizhez?

#18 - Central PC & Android szervizszolgálat2014.06.03. 06:42

Kedves Ádám!

Az Asus-tól rendelve kb. 36.000 Ft. (2012-es) + a kijelző csere díja. Ebay-en lehet olcsóbban találni, de akkor Önnek kell beszereznie. Az Ebay-en találhatók jellemzően utángyártottak, és a minőségük is bizonytalan. Lehet, hogy egy Refurbished verzió vásárlása célszerűbb lenne.

Üdvözlettel :

Central PC

#17 - Kovács Ádám2014.06.02. 21:14

Üdv!
Van egy asus google nexus 7-em aminek a kijelzője hajszál vékonyan betört és a közepétől felfele érzékeli de közepétől lefele már nem! megszeretném csináltatni!! Mennyi lenne a érintő panel csere?! esetleg a szálitást meglehetne oldani?!